Konto blokeerimisel võib olla erinevaid põhjuseid, mõnel juhul saate seda probleemi lahendada ise.

Kui Teie konto on blokeeritud, sest mitmel korral sisestasite oma salasõna valesti, siis tähendab, et Teie konto on vaid ajutiselt blokeeritud ning saame selle avada, kui võtate meiega ühendust.

Selleks, et seda teha, saatke meile e-posti või avage chat, teilt küsitakse järgmist infot, et saaksime Teie konto avada:

• Teie kasutajanimi

• Teie nimi ja perekonnanimi

• Teie sünniaeg

• Teie registreeritud e-posti aadress


Pärast seda avame Teie konto, et Te saaksite oma salasõna muuta. Selleks, et muuta oma salasõna, klikkage "Unustasid oma parooli?" nuppu meie kodulehel ning järgige juhiseid.


Kui Te ikka ei suuda oma kontole sisse logida või ei tea miks konto on blokeeritud, palun võtke ühendust meie klienditoega, kes hea meelega aitab Teid.